Dainese Pro-Armor Safety Jacket 2.0
protectorjas
Belangrijke aanwijzingen
Dainese Pro-Armor Safety Jacket 2.0 protectorjas
De Pro-Armor Safety Jacket 2.0 kan in warmere klimaatzones op zichzelf of onder elk jack worden gedragen en biedt dankzij de Pro-Armor-protectoren van niveau 2 op de rug, bij de schouders en bij de ellebogen en de protectoren van niveau 1 op de borst een totale bescherming.
De stretchmogelijkheid in de lengte- en dwarsrichting, in combinatie met het gebruik van het nieuwe, extreem lichte Xelion 2.0-materiaal voor de borst- en rugprotector, zorgt voor grote bewegingsvrijheid en rijcomfort.
Het geperforeerde weefsel zorgt voor een maximale ventilatie, die door de speciale structuur van de Dainese Pro-Armor-protectoren nog verder worden geoptimaliseerd. Geïnspireerd door het fractale ontwerp, zijn ze flexibel en sterk ventilerend, waardoor de Safety Jacket een veelzijdige partner is in alle weersomstandigheden.
Comfort/ uitrusting:
- Kan op zichzelf of onder een motorjack worden gedragen
- 2 buitenzakken
- Bi-elastische inzetstukken
- Flexibel
- Duimgat
- Goed geventileerd, geperforeerd weefsel
- Pols- en tailleverstelling
- Geïntegreerde Pro-Armor 2.0 -rugprotector, gecertificeerd volgens EN 1621.1 lev. 2
- Geïntegreerde Pro-Armor 2.0 - borstprotector gecertificeerd volgens EN 1621-3 lev.1
- Verwijderbare Pro-Armor-bescherming bij de ellebogen, gecertificeerd volgens EN 1621.1 lev. 2 type B
- Verwijderbare Pro-Armor-bescherming bij de schouders, gecertificeerd volgens EN 1621.1 lev. 2 type B
- Meshweefsel
- Bi-elastisch mini-netweefsel aan de zijkanten
Het merk van wereldkampioenen uit Italië
Hoe kunnen we de betekenis van het merk Dainese het beste beschrijven? Misschien wel zo: Giacomo Agostini, Barry Sheene, Toni Mang, Kenny Roberts, Freddie Spencer, Max Biaggi, Valentino Rossi. De lijst van wereldkampioenen in Dainese-outfits lijkt wel een who-is-who van de Grand Prix-sport van de afgelopen 50 jaar. Of je noemt de baanbrekende innovaties op: de eerste rugprotector (1978), de eerste kneeslider (1980), de eerste aerodynamische bult (1988), het eerste zelfstandige airbagsysteem (2000). En ook deze lijst zou willekeurig kunnen worden uitgebreid. Eén ding is zeker: Dainese heeft de motorwereld steeds weer gerevolutioneerd en maakt motorrijden tot op de dag van vandaag nog steeds mooier en veiliger.
Om ervoor te zorgen dat alle lezers veel hebben aan je feitelijke en waarheidsgetrouwe ervaringsverslag, moet je de volgende regels in acht nemen.
- Beoordeel alleen producten die je zelf hebt gebruikt voor het beoogde doel.
- Motiveer je positieve en negatieve kritiek. Alleen dan is dit nuttig voor andere klanten ervan en kunnen we het product verbeteren als dat nodig is.
- Kopieer geen inhoud die al elders is gepubliceerd. Hier telt jouw persoonlijke ervaring.
- Gegevensbescherming: Schrijf geen adressen, telefoonnummers, URL's of zelfs namen van derden (zowel mensen als bedrijven) in je recensie.
- Vergelijk in je productbeoordeling niet met productassortimenten van derden. Ongeacht of je ze positief of negatief beoordeelt, jij of wij als exploitanten van deze online winkel zouden de mededingingswetgeving overtreden.
Fairplay: Volg deze regels zodat we je beoordeling niet hoeven in te korten of te verwijderen.
Uw productbeoordeling is opgeslagen. Deze wordt over een paar minuten weergegeven
Weet u zeker dat u uw invoer wilt annuleren?