LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
LEO VINCE *LV-ONE EVO*
Leo Vince

LeoVince LV-One Evo einddemper

Davidson, met EG-BE

Art. No. 10029500
|

207 Beoordelingen

Vind je motor:
Adviesprijs € 459,00 2
vanaf € 339,00 1
Beschrijving

LeoVince LV-One Evo einddemper Davidson, met EG-BE

De nieuwe LeoVince LV One-einddemper
Het doel van de ontwikkeling van deze nieuwe productlijn was een perfecte en beproefde techniek in een nieuwe, zeer actuele uitvoering met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding op de markt te brengen.

  • Deze uitlaat is volledig gemaakt van TIG-gelast roestvrij staal AISI 304 en heeft een boven en onder afgevlakte ovale vorm.
  • Wordt geleverd met verbindingsbuis en klemveren.

Een fantastische afwerking met zandstralen zorgt voor een titaniumlook, die de motor pit en elegantie verleent.

  • De uitlaatkap aan de achterkant is van carbon: licht, slagvast en hittebestendig.
  • Ook de voorste ommanteling aan de kant van het spruitstuk is nieuw: niet meer de vroegere vorm met een scherpe snit die conisch verloopt, maar nadrukkelijk gestroomlijnd en sportief.
  • De bevestigingsklem van de uitlaat is geheel van carbon gemaakt. De aansluitingen zijn van roestvrij staal AISI 304 en waar nodig voorzien van TIG-lassen.
  • De vormgeving van het spruitstuk en de geluiddemper is voor ieder motormodel specifiek afgesteld om het koppel en het topvermogen nog te verbeteren. Dat alles natuurlijk binnen het raamwerk van wettelijke voorschriften.
  • Met EG-BE-goedkeuring

Opmerkingen:

  • Bij voertuigen met de aanduiding (*) vervalt de originele kat. Een retrofitkatalysator met diameter 50 mm best.nr. 10027049 is leverbaar als vervanging.
  • Bij voertuigen met de aanduiding (**) vervalt de originele kat. Een retrofitkatalysator met diameter 54 mm best.nr. 10027050 is leverbaar als vervanging.
  • Bij alle andere voertuigen blijft de originele kat behouden of is geen vervanging nodig.

Documenten
Beoordelingen (207)
Alle varianten
Nog vragen?

Heb je een algemene vraag, een vraag over je bestelling, wil je kritiek geven of ons gewoon je mening geven? Wij zijn er graag voor je.

Persoonlijke gegevens

Ik heb een vraag...

Selecteer een optie

Kies een contactoptie

Selecteer een optie

De door jou ingestelde periode is ongeldig. Corrigeer dit a.u.b.

uur

uur

Door het versturen van het formulier verklaar je je akkoord met de verwerking van je persoonsgegevens overeenkomstig onze privacyrichtlijn.

Vanaf 70€ zonder verzendkosten
Teruggaverecht gedurende 2 jaar
Snelle levering
Retourzending gratis
SearchWishlistUser AccountCartArrow LeftArrow RightArrow Right ThinIcon HomeMenuArrowCaret DownCloseResetVISAmatercardpaypalDHLHermesCheckCheck-additionalStarAdd to Shopping Cartchevron-leftchevron-rightSpinnerHeartSyncGiftchevron-upKlarnaGridListFiltersFileImagePdfWordTextExcelPowerpointArchiveCsvAudioVideoCalendar