Gp Pro Slip On
Z/ NINJA 400 18- BLACK
Belangrijke aanwijzingen
Het uitlaatsysteem voldoet aan Euronorm 4 en 5
De originele katalysator blijft behouden.
Gp Pro Slip On Z/ NINJA 400 18- BLACK
Als eigenaar van een pittige sportmotor of één van de nieuwste naked bikes kom je het steeds weer tegen: je zit op je motor en je hoort al het ongelofelijke geluid dat tijdens het versnellen uit de uitlaat komt - zonder dat de motor überhaupt draait. En dan kijk je achter je, ziet de kachelpijp of een andere vormeloze constructie die uit de motor steekt, je start de motor en je weet: dat is het toch niet. Daartegen helpt een MIVV *GP Pro* Slip on-demper!
Deze einddempers produceren de ongeëvenaarde MIVV-sound, vergroten het vermogen en verlagen het gewicht aanzienlijk. Pure power - een geweldige belevenis!
Er zijn drie uitvoeringen van de *GP Pro*-serie:
- carbon
- titanium
- rvs zwart
Elke uitvoering met een eindstuk voor de uitlaat met rooster, waardoor de dB-killer verborgen blijft.
Waar de MIVV *GP*-dempers er nog relatief onschuldig uitzagen ... zijn de *GP Pro*-dempers hun ruige tegenhangers!
Let op:
S/O: Slip-On (einddemper met spruitstukadapter)
B/O: Bolt-On (alleen einddemper voor vastschroeven)
C/U: Complete installatie (einddemper en spruitstuksysteem)
Lijst met passende motoren
Wie voor Ducati uitlaatsystemen in serie wil bouwen, dient over een grote hoeveelheid knowhow te beschikken en aan de hoogste kwaliteitseisen te voldoen. Precies dat doet MIVV. Maar gelukkig niet alleen: De Italianen steken hun opgedane kennis evenzeer in systemen die achteraf worden ingebouwd in diverse motormodellen. En daarvoor gebruiken ze niet alleen technische competentie en uitstekend materiaal maar ook het typische Italianse design. Kort gezegd: De onderdelen klinken niet alleen goed, ze zien er ook fantastisch uit.
.
MAINTENANCE:
Stainless steel should be cleaned regularly like all other materials, especially after exposure to salty air (near the coast), and also at regular intervals.
Water can easily collect in corners, edges and screw connections, resulting in corrosion. So careful cleaning is important, and if necessary screws should be undone in order to clean the parts thoroughly.
Do not leave rusty steel parts against stainless steel to avoid the rust "contamination".
This certification mark is the sole proof of legality stipulated by law, i.e. no written report or entry in the vehicle documents by a TÜV (German Technical Inspection Association) test centre is required. However, when it comes to installing accessories, the relevant guidelines of the Road Traffic Licensing Regulations (StvZO) must always be observed.
At a roadside check or a TÜV vehicle inspection, the registered keeper is only required to show the "E" mark. It is then up to the official in charge whether to check the mark with the Federal Motor Transport Authority (KBA) in Flensburg (or equivalent type approval authority in other countries), which is able to decode all certification marks.
Om ervoor te zorgen dat alle lezers veel hebben aan je feitelijke en waarheidsgetrouwe ervaringsverslag, moet je de volgende regels in acht nemen.
- Beoordeel alleen producten die je zelf hebt gebruikt voor het beoogde doel.
- Motiveer je positieve en negatieve kritiek. Alleen dan is dit nuttig voor andere klanten ervan en kunnen we het product verbeteren als dat nodig is.
- Kopieer geen inhoud die al elders is gepubliceerd. Hier telt jouw persoonlijke ervaring.
- Gegevensbescherming: Schrijf geen adressen, telefoonnummers, URL's of zelfs namen van derden (zowel mensen als bedrijven) in je recensie.
- Vergelijk in je productbeoordeling niet met productassortimenten van derden. Ongeacht of je ze positief of negatief beoordeelt, jij of wij als exploitanten van deze online winkel zouden de mededingingswetgeving overtreden.
Fairplay: Volg deze regels zodat we je beoordeling niet hoeven in te korten of te verwijderen.
Uw productbeoordeling is opgeslagen. Deze wordt over een paar minuten weergegeven
Weet u zeker dat u uw invoer wilt annuleren?