MIVV X-CONE SLIP-ON
CB600F HORNET 03-06
Belangrijke aanwijzingen
Als de oorspronkelijke katalysator vervalt, is retrofit van MIVV katalysator-patroon (best.nr. 60410992) vereist.
De originele katalysator vervalt, indien van toepassing!
MIVV X-CONE SLIP-ON CB600F HORNET 03-06
Wie een klassieke uitlaat zoekt maar wel graag beproefde techniek en hoogwaardige kwaliteit wil, komt volledig aan zijn trekken met de X-CONE/X-CONE Plus dempers van de Italiaanse fabrikant MIVV. De Italiaanse meesterwerkjes zijn voor wat betreft materiaal en afwerking boven elke twijfel verheven. Het klassieke conische model van uitstekende gepolijst rvs vormt bovendien een absoluut aantrekkelijk contrast met de huidige motoren!
Bij de X-CONE PLUS komen daar nog GP-invloeden bij. De 'X-cone Plus' is de oplossing van MIVV voor vele sportbikers die een conische vorm en een sportieve afwerking willen. In plaats van de gebruikelijke eindpijp heeft de Plus-versie een eindkap die van aluminium is gedraaid en een gematteerd oppervlak over de hele geluiddemper. Deze variant wordt uitsluitend aangeboden voor geselecteerde sportmotoren.
De systemen van MIVV beschikken over een verwijderbare dB-killer die bij de X-CONE met klinknagels is gemonteerd en bij de 'PLUS'-variant met een seegerring wordt gefixeerd. In combinatie met de dB-killer hebben de systemen een EG-typegoedkeuring.
Zie 'Documenten' voor meer informatie over wettelijke goedkeuring en onderhoud van het product.
Aanwijzingen:
(*): De originele katalysator blijft behouden (bij alle andere voertuigen vervalt de originele katalysator)
S/O: Slip-onsysteem - einddemper wordt geleverd met een spruitstukadapterbuis
C/U: Compleet uitlaatsysteem - compleet uitlaatsysteem dat bestaat uit het spruitstuksysteem met einddemper
(U): Underseat - het uitlaatsysteem is onder het zadel geplaatst
(L): Low-down - het uitlaatsysteem is laag geplaatst
(H): High-up - het uitlaatsysteem is hoog geplaatst
(K): Houders voor kentekenplaat en knipperlichten worden meegeleverd
(3): Bij montage moet het originele spruitstuk worden aangepast vanwege verbinding met de originele uitlaat
(4): Uitvoering van roestvrij staal met aluminium eindkap
(5): Tussenpijp voor spruitstuk wordt meegeleverd
Lijst met passende motoren
MotoGP-technologie voor op de weg!
Wie voor Ducati uitlaatsystemen in serie wil bouwen, dient over een grote hoeveelheid knowhow te beschikken en aan de hoogste kwaliteitseisen te voldoen. Precies dat doet MIVV. Maar gelukkig niet alleen: De Italianen steken hun opgedane kennis evenzeer in systemen die achteraf worden ingebouwd in diverse motormodellen. En daarvoor gebruiken ze niet alleen technische competentie en uitstekend materiaal maar ook het typische Italianse design. Kort gezegd: De onderdelen klinken niet alleen goed, ze zien er ook fantastisch uit.
Om ervoor te zorgen dat alle lezers veel hebben aan je feitelijke en waarheidsgetrouwe ervaringsverslag, moet je de volgende regels in acht nemen.
- Beoordeel alleen producten die je zelf hebt gebruikt voor het beoogde doel.
- Motiveer je positieve en negatieve kritiek. Alleen dan is dit nuttig voor andere klanten ervan en kunnen we het product verbeteren als dat nodig is.
- Kopieer geen inhoud die al elders is gepubliceerd. Hier telt jouw persoonlijke ervaring.
- Gegevensbescherming: Schrijf geen adressen, telefoonnummers, URL's of zelfs namen van derden (zowel mensen als bedrijven) in je recensie.
- Vergelijk in je productbeoordeling niet met productassortimenten van derden. Ongeacht of je ze positief of negatief beoordeelt, jij of wij als exploitanten van deze online winkel zouden de mededingingswetgeving overtreden.
Fairplay: Volg deze regels zodat we je beoordeling niet hoeven in te korten of te verwijderen.
Uw productbeoordeling is opgeslagen. Deze wordt over een paar minuten weergegeven
Weet u zeker dat u uw invoer wilt annuleren?